2014. május 17., szombat

Ajándék példányok... ha szeretnéd őket



Természetesen én is szeretném, ha az írásaim "megmaradnának", de ha rövid időre "életre kelnének" egy-egy olvasás által, már attól is boldog lennék :-) Úgyhogy, KÖNYVES BLOGGEREK, KRITIKÁT SZÍVESEN ÍRÓK, FIGYELEM! Fenti cél érdekében arra gondoltam, felajánlok egy-egy példányt a Légy az enyémből, a Xanderből és a Konstantinból (elektronikus vagy nyomtatott formában). A regényeket az kapja, aki vállalja, hogy egy pár soros (nem kizárólag pozitív) kritikát ír róla saját blogján, Molyon vagy a Goodreads oldalán, esetleg a Facebookon. Cseppet sem titkolt szándékom az, hogy a vélemény által minél többen megismerjék ezeket a történeteimet is :-) Természetesen én is szívesen kitenném az Angyali démonok facebook oldalára az sorait, ha a szerző beleegyezik.
Tisztában vagyok vele, hogy nagy tolongásra nem számíthatok, akár még az is előfordulhat, hogy senki sem kíváncsi a történetekre ;-) De ha többen is jelentkeznek, én szeretném eldönteni, kinek küldöm a könyveket. Úgyhogy kérlek benneteket, indokoljátok meg egy-két szóban, miért is vállalkoznátok erre a feladatra. 

Címem: rosewoods@freemail.hu

Kedvcsinálónak a regények fülszövegét itt és itt találhatjátok.

Nincsenek megjegyzések: