2011. január 3., hétfő

Új regény: Minden időn túl 2. - Kísértés








Mottó:

„- Mit tegyek, hogy az én lelkem is az öröklétig éljen?
- Nem tehetsz semmit. (...) Csak akkor válhatna halhatatlanná a lelked, ha egy földi ember úgy megszeretne, hogy előbbre helyezne apjánál, anyjánál; ha a tied volna egész szíve és minden gondolata; ha megfogná a kezed, és örök hűséget fogadna neked. Akkor az ő lelke átömlene a tiedbe.”
Hans Christian Andersen

Bevezető


Borzalmasan, iszonyatosan, kimondhatatlanul féltem. Soha nem rettegtem még azelőtt ennyire, egész eddigi életem során. Még akkor sem, mikor Hectorral néztem farkasszemet. Mert akkor még nem volt ekkora tétje a dolgoknak. Akkor még nem élt a lányom.
Végignéztem a szeretteimen. A bátyám medve alakjában állt az egyik oldalamon. Így volt a legpusztítóbb. Mellette Eve, és Hayden. Gyönyörűek voltak, és halálosak. Vámpírok. A legszebb, és legveszedelmesebb lények a világon.
Nem messze Solomon, és Neela. A másik oldalamon a sógornőm Brittany. A legnagyobb hatalmú boszorkány, akit valaha is ismertem. Már csak azért is, mert ő volt az egyetlen boszorkány, akit ismertem. De attól még tagadhatatlan volt a hatalma.
A férje, Nathaniel, és Shane kedvese, Natalie a gyerekekre vigyáztak. A lehető legnagyobb biztonságban voltak mindannyian. De csak addig, amíg mi élünk.
Jared a kezemet fogta. Megnyugtatóan. Bíztam benne. Hittem neki, mikor azt mondta, megvéd bennünket, bármi áron. Nem hagyja, hogy a kislányunknak baja essen.
Attól még féltem. Nagyon.
A helyzet mit sem változott négy év alatt. Az egyik leggonoszabb démon fente ránk a fogát. Pontosabban rám, és a lányomra. A többieket egyszerűen csak el akarta pusztítani, de mi kellettünk neki.
Mindössze az indokok voltak mások. Míg Hectort nyakatekert bosszúvágya hajtotta, addig ezt a lényt valami perverz hatalomvágy, és az irántam képzelt szerelme.
Jared megszorította a kezem. Ez volt a jel. Hamarosan minden eldől.
Ránéztem a démonra. Egyenesen a szemébe bámultam. A felemás íriszébe. Viszonozta a pillantásomat. A végtelen rajongást olvastam ki belőle. A szerelmet. És az ígéretét annak, hogy ma mindenki meghal, akit szeretek.
Nem hagyom. Nem, ha rajtam múlik.
Éreztem, ahogy a félelmem átalakul dühvé. Mit képzel ez a megnyerő külsejű szörnyeteg? Mit akar tőlünk?
A választ persze tudtam. Engem.
A harag végigszáguldott az ereimen. Nyomában rögtön megjelent a forróság.
Elöntött a fejem búbjától a talpamig, és túlcsordult a testemen. Sugárzott a pórusaimból, kitört az ujjaim végén.
Készen álltam rá, hogy elpusztítsak bárkit, vagy bármit, aki a számomra legfontosabb embereket fenyegeti. Vagy ha nem, hát én halok meg.

A regény megvásárolható az Adamo Booksnál.

10 megjegyzés:

Fiesta77 írta...

nagyon jó kis bevezető!!

rosewoods írta...

Köszönöm :-)))
Remélem, a többi része is tetszik.

Üdv: Rose

Lehel44 írta...

Nekem egyáltalán nem tetszik, legalábbis a bevezető. Szerintem menj el valamilyen szépirodalmi kurzusra, mert túltagoltan írsz, a stílusod nem elég tárgyilagos és a bevezetőből nem tudtam meg semmi izgalmasat. A feszültségérzet keltése meg borzalmas.. leggonoszabb démon, nemár, ennél sokkal többet is tudnál, csak ne siesd el. Egyébként ha megfogadnád amit mondtam ki is adhatnál könyveket, mert fantáziád az van. Csak így tovább!

Rose Woods írta...

Köszönöm szépen, hogy leírtad a véleményed, és a tanácsokat is. Igyekszem fejlődni.

Névtelen írta...

Szerintem egy újabb Vámpíros történetnek már nincs hatása az emberekre. Szóval éppen akkor írod amikor már nincs is divatja.

Rose Woods írta...

Egyrészt ez nem egy vámpíros történet, de ez ugye olvasás nélkül nem igazán derül ki. Másrészt egy éve írtam, amint az a dátumból kitűnik. Harmadrészt meg a bestseller listák élén álló vámpíros történeteknek lenne ehhez a megállapításhoz némi hozzáfűznivalója. Amúgy köszönöm az észrevételt.

Névtelen írta...

Szia!

Nekem nagyon tetszenek a történeteid, csak így tovább :)

Rose Woods írta...

Köszönöm szépen :-)

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszik a bevezetõ és a könyv elsõrésze is! Azt le tudtam tölteni tabletre (pdf) mivel nincs túl sok idöm ovasni , de ezt egyszerûen sehol se találom.:( Az álomvilágot, minden idõn túlt és az eleve elve elrendeltetett könyveidet olvastam és egyszerûen odavoltam értük!!!!!Egyik barátnõm is irogat, monjuk õ az interneten történetet kis részenként .Van még mit tanulnia de ahogy olvasom az írásaidat és próbálok neki segíteni pl. hogy egy két dolgot kiemelhetne vagy jobban körülkéne írnie az embereket stb. Tehát csak így tobább!!!!!! :)

Rose Woods írta...

Szia!

Nagyon örülök, hogy tetszik, és köszönöm szépen a véleményed.

Az oldalsávon, a borítójára kattintva, ez a regényem is elérhető, a linken, amire átirányít, ugyanúgy letölthető a történet pdf formátumban, mint a többi.

Nagy elismerés nekem, hogy a barátnődnek az én írásomat alapul véve adsz tanácsot. Sok sikert neki, neked pedig minden jót :-)

Üdv: Rose